השוואת ביטוח מקיף לרכב

ביטוח רכב נחשב לאחת מההוצאות השוטפות והעיקריות בקרב מרבית בתי האב בישראל וזאת בשל העובדה כי מדובר בביטוח חובה, לפחות בכל הנוגע לרכיב ביטוחי אחד – ביטוח חובה לרכב. יחד עם זאת ביטוח מקיף לרכב שאינו מנדטורי אלא וולונטארי, בעלי רכב בוחרים פעמים רבות בכיסוי ביטוחי נוסף לרכביהם בשל מגוון ההטבות הרחב שהוא מספק. הכיסוי הנוסף הזה לא רק מספק הגנה מפני הפסדים כספיים עקב תאונות, אלא מכסה גם מגוון היבטים נוספים כמו גניבה, ונדליזם ואסונות טבע. עם הכיסוי המקיף שלו, לא פלא שרוב בעלי הרכבים רוכשים את פוליסת הביטוח הנוספת הזו. קנייה של ביטוח מקיף לרכב יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר מנסים למצוא את התעריף ואת תנאי הפוליסה הטובים ביותר. לכן חשוב להשוות בין חברות ביטוח שונות לפני ביצוע רכישה. על ידי כך, תוכל למצוא את ביטוח הרכב האידיאלי העונה גם על התקציב וגם על הצרכים שלך, ביטוח חובה לרכב הוא חובה לכל נהג, שכן הוא מכסה את הפגיעות הגופניות והנפשיות שנגרמות למעורבים בתאונה עקב השימוש ברכב המבוטח. עם זאת, הוא אינו מכסה נזקי רכוש שנגרמו לרכב המבוטח או לרכב צד ג'. לשם כך נדרשת צורה חלופית של ביטוח רכבביטוח רכב מקיף.

ביטוח מקיף לרכב הוא סוג הביטוח המקיף והרחב ביותר בענף. הוא מכסה מגוון היבטים רכושים הקשורים לרכב המבוטח או לצד שלישי, עקב אירועי ביטוח שונים. למשל, אם רכבכם ניזוק מפגיעת ברק, שיטפון, רעידת אדמה, הצתה, שריפה, נזק מכוון או ניסיון פריצה – ביטוח רכב מקיף יכסה זאת. זה גם יכסה כל נזק שנגרם כתוצאה מגניבת רכב או תאונת דרכים, ביטוח רכב מקיף מספק למבוטח מגוון שירותים שמעבר למתן הגנה מפני נזק או גניבה בלבד. שירותים כאלה כוללים שירותי גרירה והצלה למקרה שהרכב מושבת עקב תקלה טכנית או תאונת דרכים. בנוסף, ביטוח מקיף לרכב מציע גם שירות טסט עד הבית בו נציג מגיע ולוקח את הרכב מפתח הבית, עושה לו טסט ומחזיר אותו הביתה בשלום ועוד. שירותים נוספים אלו מועילים למי שזקוק לשירות רכבים אך אינו יכול להוציא אותם בעצמו בשל מגבלות זמן או סיבות אחרות.

השוואת ביטוח מקיף לרכב, עבודת מחקר לכל דבר ועניין

השוואת פוליסות ביטוח מקיף לרכב יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה מאפיינים, תנאים וכיסויים שיש לקחת בחשבון, חשוב להקדיש זמן לערוך השוואה מקיפה בין חברות ביטוח שונות. כשמדובר בביטוח רכב אופציונלי, לא מדובר רק במציאת התעריף הזול ביותר – צריך לבדוק גם אילו תנאים מציעים כל מבטח. במקרה זה, השוואת מאפיינים כגון השתתפות עצמית ומגבלות אחריות חיונית על מנת לקבל החלטה מושכלת לגבי הפוליסה המתאימה לך.

השוואת פוליסות ביטוח חובה לרכב יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. באמצעות המחשבון לחישוב תעריפי ביטוח חובה המוצע לקהל הרחב באתר משרד האוצר, תוכלו להשוות בקלות בין פוליסות שונות מבחינת היקפים, גובה הפיצוי, גובה השתתפות עצמית ושירותי עזר הכלולים בפוליסה. כלי זה מקל על השוואת מדיניות ולוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר שאפשר, לעומת זאת השוואת ביטוח מקיף לרכב תדרוש מכם עבודת שטח, בירור טלפוני בין חברות הביטוח השונות, שיחות עם הסוכן ביטוח שלכם והשוואת תנאי הפוליסה והתעריפים, עיון מעמיק בפוליסות הביטוח ורק אז רכישת הביטוח המותאם לצרכים האישיים שלכם

האם ניתן לרכוש ביטוח חובה בלי מקיף או צד ג’?

כן, ניתן לרכוש ביטוח חובה ללא ביטוח מקיף או ביטוח צד ג’.

ביטוח רכב הוא הוצאה חשובה ומתמשכת שיכולה לעלות סכום כסף משמעותי. לכן חשוב לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר שאפשר. על ידי השוואה בין חברות ביטוח רכב שונות, תוכל לחסוך לעצמך סכום לא מבוטל של כסף. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי חלוקת ביטוח הרכב שלך בין שתי חברות, רכישת ביטוח רכב חובה מחברה אחת וביטוח רכב מקיף מחברה אחרת. כך תוכלו להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר בשני סוגי הכיסויים ולחסוך לעצמכם סכומי כסף משמעותיים ומכובדים.

בנוסף מומלץ לקחת בחשבון את ניסיונכם הקודם עם חברת הביטוח, צורת התנהלותה בעת טיפול בתביעות ביטוח, שירות הלקוחות, הוותק והניסיון, פריסת התשלומים והיחס האישי. אז קדימה, הגיע הזמן לערוך השוואת ביטוח מקיף לרכב.

Scroll to Top