ביטוח מקיף לרכב

מהו ביטוח מקיף לרכב

מהו ביטוח מקיף לרכב – כשמו הוא ביטוח אשר מקיף את רוב הכיסויים לרכב, כולל גנבה, שרפה, תאונות ועוד.

ביטוח רכב מקיף מספק הגנה לכל בעל רכב שרוצה להגן על רכבו מפני הבלתי צפוי. הוא מכסה מגוון רחב של סיכונים, לרבות גניבה, שריפה, תאונות ועוד. ביטוח מסוג זה מספק שקט נפשי בידיעה שאתה מכוסה במקרה של תקרית. עם ביטוח רכב מקיף, אתה יכול להרגיש בטוח שהרכב שלך מוגן מפני רוב הנזקים וההפסדים הפוטנציאליים, ביטוח רכב מקיף מהווה תוספת חשובה לביטוח החובה לבעלי רכב. הוא מספק כיסוי לנזק לרכוש שעלול להתרחש כתוצאה מתאונה או פציעה מכל סוג שהוא. ביטוח מסוג זה יכול לסייע בהגנה על בעלי רכב מפני הפסדים כספיים עקב נסיבות בלתי צפויות ויכול להיות שימושי ביותר במקרה של תאונה או פציעה, ביטוח רכב מקיף מכסה מגוון רחב של תחומים, לרבות נזקים שנגרמו מתאונת דרכים, תקלות ותקלות ברכב, פגיעות לרכב המתרחשות כתוצאה מאסונות טבע כמו רעידות אדמה, רוחות חזקות ועוד. בנוסף למקרים נפוצים אלו, רכב מקיף הביטוח מכסה גם פציעות שאירעו בעקבות ניסיון לגנוב את הרכב או גניבה בכלל.

חלוקת סוגי הרכבים עבור ביטוח מקיף לרכב

כאשר מדובר בביטוח מקיף לרכב, חשוב להבין את סוגי הרכב השונים על מנת לקבל את הכיסוי הנכון. ככלל, ניתן לחלק את כלי הרכב לשלושה שלבים:

1.בשלב הראשון מבוצעת חלוקה של הרכבים הפרטיים והמסחריים אשר המשקל שלהם הינו נמוך ממשקל של 4 טון לבין רכבים פרטיים ומסחריים אשר משקלם עולה על משקל של 4 טון.

2.שלב השני מבצעים חלוקה על פי מספר הגלגלים של הרכב – רכבים בעלי ארבעה גלגלים יקבלו הצעה אחת עבור ביטוח מקיף לרכב ואילו רכבים דו גלגליים יקבלו הצעה אחרת עבור ביטוח מקיף לרכב.

3.שלב השלישי מבצעים חלוקה בין רכבים שאינם מעל 10 שנים על הכביש לבין רכבים ישנים יותר הנמצאים מעל 10 שנים על הכביש. בשל הסיכון הגבוה של הרכבים הישנים להתקלקל ולהיתקע, ביטוח מקיף לרכב ישן יהיה שונה מאשר ביטוח מקיף לרכב חדש. בנוסף, רכבים ישנים, אשר נמצאים בכביש למעלה מ – 10 שנים, לרוב מבוטחים אך ורק בביטוח של צד ג' משום שתאונה של רכב כזה או פגיעה אחרת עלולה להרוס אותו לחלוטין כך שכלל לא ישתלם לתקן אותו.

החוק במדינת ישראל קובע תנאי מינימום להצעות לביטוח מקיף לרכב. ידוע שבעל רכב בודד יקבל הצעה לביטוח מקיף לרכב ששונה לחלוטין מהצעה שקיבל בעל צי רכבים. כמו כן, ייתכן שבעל צי יוכל להגיע להסכם עם החברה לכיסוי נוסף מעבר לנדרש בחוק. חשוב להבין את ההבדלים הללו על מנת לוודא שאתה מקבל את הכיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

מהן ההטבות והכיסויים בביטוח מקיף לרכב

בכל הנוגע לביטוח מקיף לרכב, ישנם תנאי מינימום מסוימים שנקבעו בחוק. עם זאת, חברות הביטוח מציעות כיסויים והטבות שונות מעבר לתנאי מינימום אלו. תוספות אלו יכולות להיות הגורם המכריע עבור מבוטח בבחירת חברה אחת על פני אחרת. הם מספקים יתרון לחברה מסוימת, מה שהופך אותם לאטרקטיביים יותר מהמתחרים שלהם. במאמר זה נסקור כמה מהיתרונות והכיסויים הנוספים שמציעות חברות ביטוח רכב.

בין הכיסויים המיוחדים אותן מציעות חברות הביטוח השונות כתוספת לאותו ביטוח מקיף לרכב תוכלו למצוא כיסויים כמו:

1.ביטוח לאביזרים אשר מותקנים ברכב כמו מערכות טאץ (מגע), מערכת בלוטוס לרכב, GPS, טלפון ועוד.

2.עבור רכבים מסחריים אשר משלם עולה על משקל של 4 טון תוכלו למצוא כיסוי וביטוח למזגן הרכב.

3.כיסוי ביטוחי המאפשר לבעלי רכבים חדשים אשר נגנבו להוסיף סכום כסף מועט ולקבל רכב חלופי חדש יותר במקום הרכב הישן שנגנב.

4.כיסוי ביטוחי למקרים של רעידות אדמה אשר אינם כלולים בתנאי המינימום הקבועים בחוק ביטוח מקיף לרכב.

5.כיסוי ביטוחי המכסה נזקים שנגרמו לרכב בעקבות מהומות, הפגנות וונדליזם.

6.כיסוי ביטוחי המעניק שירותי גרירה ורכב חלופי עד שיקבל את רכבו המתוקן.

7.ביטוח המכסה מצב בו השמשות של הרכב נשברות או נסדקות.

איך אני יכול לבחור את הביטוח המקיף הטוב ביותר?

רכישת ביטוח מקיף לרכב יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם יודעים באיזו חברה לבחור. עם כל כך הרבה חברות ביטוח המציעות סוגים שונים של כיסויים, יכול להיות קשה לקבוע איזו מהן תספק את הצעת הביטוח המקיף ביותר לרכב. למרבה המזל, יש כמה טיפים וטריקים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר עבור ביטוח הרכב שלך:

קודם כל, בצעו השוואת מחירים של ביטוח רכב מקיף בין חברות הביטוח השונות ואל תבחרו בחברת הביטוח הראשונה שאיתה אתם מדברים. השוואת המחירים עשויה להעלות לפניכם פערים עצומים בין הצעה להצעה של ביטוח רכב מקיף גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הכיסויים אותם מציעה חברה הביטוח, דברו עם סוכן הביטוח שלכם כנראה שלו תהיה הצעה טובה.

אם אתם רוצים לקבל הנחה משמעותית בהצעת ביטוח מקיף לרכב מומלץ לבצע את כל הביטוחים באותה חברה – גם הביטוח חובה, גם ביטוח צד ג' וגם המקיף.

Scroll to Top