ביטוח מקיף זול

ענף ביטוחי הרכב במדינת ישראל מוסדר מאוד ומספק סוגי ביטוחים שונים שחובה על כל הנהגים. זה כולל ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח צד ג' המספקים יחד חבילה מקיפה לנהגים ולרכביהם. סוגי כיסויים שונים אלה יכולים לסייע בהגנה על נהגים מפני הפסדים כספיים אם תתרחש תאונה. עם הכיסוי הנכון, הנהגים יכולים להיות שקט נפשי בידיעה שהם מוגנים במקרה חירום.

בוא נעשה קצת סדר:

ביטוח חובה מיועד לכסות נזקי גוף ונפש שיגרמו למעורבים בתאונת דרכים עקב שימוש ברכב המבוטח, ביטוח מקיף מיועד לכסות נזקי רכוש שיגרמו לרכב המבוטח ואילו ביטוח צד ג' מיועד לכסות נזקי רכוש שיגרמו לצד שלישי עקב שימוש ברכב המבוטח. ביטוח חובה הינו מנדטורי ואילו שני האחרים וולונטאריים ונתונים לשיקול דעתכם, ובהתאם לכך ברצונכם כמובן להשיג ביטוח מקיף זול. אך האם עלותו של ביטוח מקיף היא התמונה כולה או שנדרש מכם להתבונן לעומק פנימה ולראות האם ישנם שיקולים נוספים שיהפכו את המוזל ליקר בסופו של דבר.

ביטוח רכב מקיף יכול להיות השקעה יקרה אך הכרחית. עלות הפוליסה נקבעת לפי מספר גורמים כמו שווי הרכב, גודל מנוע, גיל, מגדר וותק הנהג הצעיר ביותר. בנוסף, אזור המגורים שלך יכול גם למלא תפקיד בקביעת עלות הפוליסה שלך מכיוון שהוא יכול להשפיע על מה שמכוסה במונחים של גניבה ועוד. יתרה מזאת, פרמטרים נוספים כגון דגם וייצור הרכב שלך ישפיעו גם על עלות הביטוח המקיף ולכן חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו לפני קבלת החלטה, בנוסף במידה ומדובר ברכב שנוטה להיגנב בהתאם לסטטיסטיקה, ביטוחו ידרוש תוספת סיכון. חברות הביטוח אף בודקות את היסטוריית הנהג מבחינת תביעות קודמות, כאשר נהגים בעלי עבר בעייתי יידרשו לשלם תוספת סיכון.

תמחור ביטוח רכב מקיף

ביטוח רכב מקיף הוא דרך מצוינת להגן על הרכב שלך מכל נזק או אובדן בלתי צפוי. אך העלות של ביטוח רכב מקיף עשויה להשתנות מאוד בהתאם להיקף הפוליסה. במאמר זה נבחן כיצד משפיע היקף פוליסת ביטוח רכב מקיף על התמחור, פוליסות ביטוח מקיף לרכב אינן קבועות וניתן להתאים אותן לצרכיו הספציפיים של המבוטח. בשונה מביטוח חובה, ביטוח מקיף נתון לשיקול דעתו המלא של המבוטח ואין רף מקסימלי. חברות הביטוח מחויבות לעמוד בתנאי פוליסה מינימליים בהתאם לתקנות הביטוח, אך מעבר לכך, כל מבוטח יכול להתאים את פוליסת ביטוח הרכב המקיף שלו לפי הצורך.

כשמדובר בביטוח מקיף לרכב, ישנם הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התעריף. אחד מהם הוא כיסוי מפני רעידות אדמה או שירות בדיקות ביתיות. אם לדעתך תנאים אלו מיותרים ואינם מוסיפים ערך לפוליסה שלך, תוכל להסיר אותם ולהתאים את התעריף בהתאם, בדומה אם מדובר ברכב ישן ששוויו הכספי נמוך ניתן לוותר על כיסוי כנגד גניבה וכך להוזיל את עלות הפרמיה, משמע ביטוח מקיף זול הינו אישי וייחודי, ומשתנה בין מבוטח למשנהו, כל אחד בהתאם לצרכיו, משמע ביטוח מקיף זול לא נמדד בעלותו אלא במידת התאמתו למבוטח, עלות כנגד התועלת.

ביטוח מקיף זול?

כאשר אתם מחפשים ביטוח מקיף, חשוב לזכור שהמחיר הוא לא הגורם היחיד שצריך לקחת בחשבון. גם אם חברת ביטוח מציעה תעריף נמוך מאוד, עשויות להיות דרישות נוספות שצריך לעמוד בהן לפני אישור הפוליסה. לדוגמה, מדיניות מסומסום תוויה לדרוש ממך להתקין אמצעי הגנה ובטיחות מתקדמים כדי להיות זכאים. חשוב לוודא שאתה מבין את כל הפרטים של פוליסה לפני ההרשמה אליה, כאשר מדובר ברכישת ביטוח מקיף, אחד השיקולים הוא העלות של אמצעים נוספים שעלולים להידרש. אמנם העלות הראשונית של ביטוח כזה יכולה להיות גבוהה יחסית, אך היא עשויה גם לדרוש התקנת אמצעים נוספים שיכולים לגרום להוצאה ניכרת. מאמר זה יבדוק כיצד אמצעים אלה יכולים להשפיע על העלויות הכוללות שלך ומה עליך לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לגבי ביטוח מקיף.

דוגמא נוספת היא דמי השתתפות עצמית שתידרשו לשלם בעת הפעלת הפוליסה הלכה למעשה. גובה דמי השתתפות עצמית קבוע ומוגדר מראש במסגרת פוליסת הביטוח. ייתכן כי יוצע לכם ביטוח מקיף זול במיוחד אך עם דמי השתתפות עצמית גבוהים במיוחד בהתאמה, כך שמדובר למעשה בסיכון מבחינתכם. האם לבטח במחיר מוזל במיוחד ולקוות כי דבר לא יקרה או לרכוש ביטוח מקיף אחר במחיר גבוה במקצת אך עם דמי השתתפות עצמית סבירים ונמוכים בהתאם.

Scroll to Top