ביטוח לרכב רנו

בעולם המודרני של היום, הנהיגה היא חלק בלתי נפרד מחיינו. אם אתה בעל רכב של רנו, תדע שהנהיגה יכולה להיות חוויה מרהיבה. עם מגוון מרשים של דגמים, ממיני ואן לרכבי ספורט, רנו מציעה את הפתרון המושלם לכל אחד. אבל אף אחד לא רוצה לחשוב על המצב בו יצטרך להשתמש בביטוח שלו. אז, איך אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הביטוח הכי טוב שיש לך? המאמר הבא נועד להעניק לך מבט עמוק על ביטוחי רנו שונים.

רנו, חברת הרכב הצרפתית המוערכת, הקמה בשנת 1899 והתפתחה לאחת ממותגי הרכב המובילים בעולם. החברה מגוונת בהצעתה, כאשר בישראל מיובאים רכבי רנו באמצעות חברת קרסו. רנו מפתיעה לטובה בכל הקשור לאמינות ובטיחות, תוך כדי שמירה על מחירים סבירים.

איך לבחור ביטוח לרכבי רנו

תחרות בשוק הביטוח מאפשרת לבעלי רכבי רנו לבחור בביטוח רנו בתנאים נוחים ובמחירים מוזלים. זאת בזכות האמינות של רכבי רנו והקלות בתחזוקתם.

ביטוח חובה לרכבי רנו

ביטוח חובה לרכבי רנו מכסה נזקי גוף שנגרמו בתאונות דרכים. הכוח של רנו בביטחון מאפשר לצרכנים ליהנות מתעריפים אטרקטיביים בביטוח החובה.

ביטוח מקיף לרכבי רנו

הביטוח המקיף מכסה את הנזק לרכב שנגרם מאירועי ביטוח שונים. בזכות רמת הבטיחות של רכבי רנו, התעריפים פה מוזלים מאוד לעומת דגמים אחרים.

ביטוח צד ג' לרכבי רנו

הביטוח הוולונטארי מכסה נזקי רכוש שיגרמו לרכב אחר כתוצאה מתאונה. במסגרת הביטוח המקיף, ניתן להוסיף גם ביטוח צד ג'.

ביטוח לרכבי רנו פלואנס

רנו פלואנס הוא רכב משפחתי חדשני, המגיע עם שני אופציות לנפח המנוע. ביטוח רנו פלואנס הוא אחד מהפופולריים ביותר בישראל.

ביטוח לרכבי רנו מגאן

המגאן הוא דגם מוביל של רנו, שמגיע במגוון רחב של אופציות ומאובזר במערכות מיגון מתקדמות. עקב האמינות של המגאן, ביטוחו מגיע במחירים מוזלים.

ביטוח רנו קדג'ר 

רנו קדג'ר הוא רכב פנאי עירוני המאופיין בנוחות גבוהה ותנודתיות מרשימה. מנוע הטורבו שלו מאפשר לו נהיגה חלקה ונוחה. במקרה של ביטוח רנו קדג'ר, התעריף המקובל לא צריך לחרוג מהסטנדרט, ולמעשה יתכן שיהיה זול יותר מאשר ברכבים אחרים מאותה קטגוריה.

ביטוח רנו סנדרו 

רנו סנדרו הוא רכב משפחתי בעל מרחב פנים גדול ונוחות מרבית. הרכב מצויד במנוע 1.6 ליטר המצויד במערכת בקרת דלק משוכללת וחסכונית. כאשר מדובר בביטוח רנו סנדרו, המחירים יכולים להיות יחסית נמוכים, מאחר והרכב נחשב לאמין וחסכוני בדלק.

ביטוח רנו קפטור 

רנו קפטור הוא רכב שטח קומפקטי המאפשר לנוסעיו לחוות את הרפתקאות השטח בנוחות מרבית. מנוע הטורבו שלו מאפשר לו נהיגה חזקה ויציבה בכל דרך. ביטוח רנו קפטור יהיה משתלם בייחוד אם תכליל בו כיסוי לתאונות שטח.

ביטוח רנו טראפיק 

רנו טראפיק הוא רכב מסחרי שהופך להיות נפוץ יותר ויותר בקרב עסקים. הוא מציע מרחב טעינה מרשים ונהיגה נוחה. ביטוח רנו טראפיק נחשב לחשוב מאוד לבעלי העסקים והוא מתאים במיוחד להם עקב הסיכון המוגבר לתאונות בעבודה.

ביטוח רנו קולאוס 

רנו קולאוס הוא מכונית שטח מרהיבה שמציעה נהיגה מאתגרת ומהנה בכל מזג אויר. המכונית מאפשרת לך להרגיש בנוח בכל מקום שאתה הולך. ביטוח רנו קולאוס הוא מוצר שניתן למצוא בכל סוכנות ביטוח, והוא מאפשר לך להרגיש בטוח בכל מקום שאתה הולך.

ביטוח רנו אוסטראל 

רנו אוסטראל הוא מכונית ספורטיבית שמתאימה לאנשים שאוהבים להרגיש את האדרנלין. המכונית מצוידת במנוע משופר ותוספות יוקרתיות שמאפשרות לך להנות מהנהיגה בכל פעם. ביטוח רנו אוסטראל מאפשר לך להרגיש בטוח בכל מקום שאתה הולך.

ביטוח רנו ארקנה 

רנו ארקנה הוא מכונית עירונית מסוגננת המציעה לך נוחות מרבית ותוספות יוקרתיות. המכונית מצוידת במנוע מתקדם המאפשר לה להגיע למהירויות גבוהות בצורה בטוחה ויעילה. ביטוח רנו ארקנה הוא מוצר משתלם המאפשר לך להרגיש בטוח בכל מקום שאתה הולך.

ביטוח רנו מגאן גרנד קופה 

רנו מגאן גרנד קופה הוא דגם מתקדם של מכונית ספורט שמציע לך חווית נהיגה ייחודית. המכונית מאפשרת לך להרגיש את הכביש בצורה ישירה ומרהיבה. ביטוח רנו מגאן גרנד קופה מאפשר לך להיות מוגן בכל מקום שאתה הולך.

ביטוח רנו מגאן ספורט

 רנו מגאן ספורט הוא דגם מתקדם של מכונית ספורט שמציע לך חווית נהיגה מרהיבה. המכונית מאפשרת לך להרגיש את הכביש בצורה ישירה ומרהיבה. ביטוח רנו מגאן ספורט מאפשר לך להיות מוגן בכל מקום שאתה הולך.

ביטוח רנו קפטור 

רנו קפטור הוא דגם שמציע לך חווית נהיגה ייחודית. המכונית מצוידת במנוע מתקדם שמאפשר לה להגיע למהירויות גבוהות בצורה בטוחה. ביטוח רנו קפטור מאפשר לך להרגיש בטוח בכל מקום שאתה הולך.

דגםסוגתיאור כלליסוג הביטוח
גראנד סניקמיני ואןשבעה מקומות ישיבה, בטיחות גבוהה, נוחות מרבית, ביצועי כביש מעולים.ביטוח משתלם, המחירים הם בתחום הנמוך ביחס לרכבים בסגמנט זה.
קליאומינינוחות ואיכות ביצועים, מתאימה לקהל הצעיר.תעריפי ביטוח שונים במידה ניכרת בין המבטחים השונים.
קנגומסחרימציע שטח אחסון מרווח, מתאים לשימוש מסחרי ומשפחתי.ביטוח נפוץ, ניתן לרכוש בכל סוכנות שעוסקת בביטוח רכבים מרנו.
קולאוסשטחמערכת היגוי 4X4, בהספק מנוע של 170 כוחות סוס.ביטוח זמין במרבית סוכנויות הביטוח המבטחות רכבי רנו.
אוסטראלספורטמכונית ספורטיבית, מצוידת במנוע משופר ותוספות יוקרתיות.ביטוח מאפשר הגנה מלאה בכל מקום וזמן.
ארקנהעירוניתמצוידת במנוע מתקדם, מאפשרת להגיע למהירויות גבוהות באופן בטוח.ביטוח שמאפשר להרגיש בטוח בכל מקום.
מגאן גרנד קופהספורטדגם מתקדם, מאפשר חווית נהיגה ייחודית.ביטוח שמאפשר הגנה מלאה בכל מקום וזמן.
מגאן ספורטספורטדגם מתקדם, מאפשר חווית נהיגה מרהיבה.ביטוח שמאפשר הגנה מלאה בכל מקום וזמן.
Scroll to Top