ביטוח לרכב ביטוח פיג'ו Peugeot

פיג'ו, יצרנית הרכבים הצרפתית, החלה את דרכה בשנת 1810 כמפעל להגברת כלים עבודה, ובשנת 1890 החלה בייצור רכבים מנועיים. בשנות ה-60 החלה פיג'ו לייבא את רכביה לישראל, וזכתה לפופולריות רבה, במיוחד עם הדגם 404. רכבי פיג'ו מיובאים לישראל באמצעות חברת לובינסקי בע"מ, וניתן לבטח את רכבי החברה באמצעות סוכנות ביטוח משנית מטעם היבואן עצמו. עם זאת, אין מדובר במקום היחיד או המועדף לרכישת ביטוח פיג'ו, ומומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות.

בחירת ביטוח לרכב פיג'ו תלויה במגוון גורמים, כולל שווי הרכב, נפח המנוע, ופרטים אישיים של הנהג. פופולריות הרכב גם היא גורם משפיע, שכן זמינות חלקי חילוף מוזלים מובילה לתעריפי ביטוח מופחתים. עבור הדגמים החדשים יותר של פיג'ו, מומלץ לרכוש ביטוח מורחב שכולל ביטוח חובה, ביטוח מקיף שמכסה נזקי רכוש, וביטוח צד ג' שמכסה נזקי רכוש שנגרמים לצד שלישי.

לפני רכישת ביטוח לרכב פיג'ו, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות. כיום, כלים מקוונים רבים, כולל מחשבון לחישוב תעריפי ביטוח חובה שנמצא באתר של משרד האוצר, מאפשרים לבצע השוואה זו בקלות ובמהירות.

ביטוח לרכב פיג'ו e-208

הפיג'ו e-208 היא גרסה חשמלית של ה-208 הפופולרית. רכב זה מציע את אותו העיצוב האטרקטיבי והפונקציונלי של הגרסה הדלקינית, עם תוספת של גומלין חשמלי שפועל באופן שקט וחלק. הפיג'ו e-208 מצוידת במערכת בקרה ושליטה מתקדמת ובתא נוסעים מרווח ונוח. ביטוח לפיג'ו e-208 יכול להיות משתנה בהתאם למגבלות הנסיעה השונות המתאימות לרכבים חשמליים.

ביטוח לרכב פיג'ו e-2008

הפיג'ו e-2008 היא גרסה חשמלית של הפיג'ו 2008, רכב ה- SUV הקומפקטי המוצלח של החברה. רכב זה מציע את אותו העיצוב האטרקטיבי והנוחות של הגרסה הדלקינית, אך עם תוספת של מנוע חשמלי חסר רעש. הפיג'ו e-2008 מצוידת במערכת בקרה ושליטה מתקדמת, בטיחות מרבית, ונוחות מרשימה. עלות פוליסת הביטוח לפיג'ו e-2008 יכולה להשתנות בהתאם לדרישות הנהג ולמגבלות השונות של רכבים חשמליים.

ביטוח לרכב פיג'ו e-3008

הפיג'ו e-3008 היא גרסה חשמלית של דגם ה-SUV המוצלח של החברה. היא משלבת את העיצוב הדינאמי של ה-3008 עם מנוע חשמלי שקט ויעיל. הפיג'ו e-3008 מצוידת במערכות בקרה ושליטה מתקדמות, בטיחות מרבית, ונוחות מרשימה. עלות פוליסת הביטוח לפיג'ו e-3008 יכולה להשתנות בהתאם למגבלות השונות של רכבים חשמליים.

ביטוח לרכב פיג'ו e-508

הפיג'ו e-508 היא גרסה חשמלית של ה-508, המשלבת בין יוקרה לאמינות. הרכב מצויד במערכת בקרת אקלים, מערכת זיהום אוויר ופליטה משוכללת, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת שליטה אלקטרונית. עלות פוליסת ביטוח פיג'ו e-508 עשויה להיות גבוהה יותר מאשר של ה-508 הדלקינית, בגלל המחיר הגבוה יותר של הרכב והמערכות האלקטרוניות המתקדמות.

ביטוח לרכב פיג'ו e-2008 GT

הפיג'ו e-2008 GT היא הגרסה החשמלית והספורטיבית של ה-2008. הרכב מצויד במנוע חשמלי מתקדם, עיצוב ייחודי, ומערכות בטיחות מתקדמות. מחיר פוליסת ביטוח פיג'ו e-2008 GT יכול להיות גבוהה במיוחד, מכיוון שהרכב מתאפיין בהספק גבוה ומהירות חריגה.

ביטוח לרכב פיג'ו iOn

הפיג'ו iOn היא מכונית חשמלית קומפקטית שמתאימה במיוחד לנהיגה עירונית. מרחק הנסיעה של הרכב במלאי הסוללה הוא כ-150 קילומטרים, וזמן הטעינה המלא שלו הוא כ-6 שעות. ביטוח הפיג'ו iOn נמצא בתחום הידידותי לקונה בהשוואה לרכבים חשמליים אחרים, כאשר חברות הביטוח מכירות את הפחתנות האמינות של רכבים חשמליים.

ביטוח לרכב פיג'ו e-208 GT

הפיג'ו e-208 GT היא הגרסה החשמלית הספורטיבית של הפיג'ו 208. המכונית מגיעה עם מנוע חשמלי מתקדם ועיצוב חדשני, והיא מציעה חווית נהיגה מהנה ומרהיבה. בהתאם למגבלות נסיעה של רכבים חשמליים, עלות פוליסת הביטוח לפיג'ו e-208 GT עשויה להיות גבוהה יותר מאשר של גרסאות דלקיניות.

ביטוח לרכב פיג'ו e-Expert

ה- e-Expert היא גרסה חשמלית של מכונית המשא של פיג'ו. היא מציעה את אותו התכולת המשא של הגרסה הדלקינית, עם מנוע חשמלי שקט וחלק. בהתאם למגבלות הנסיעה של רכבים חשמליים, עלות פוליסת ביטוח פיג'ו e-Expert יכולה להשתנות.

ביטוח לדגמים חדשים של פיג'ו: 308 ו-508

הפיג'ו 308, שהושקה לראשונה בשנת 2023, היא אחת מהדגמים המרכזיים של פיג'ו בימינו. רכב היישוב המרשים מצויד במנועים מתקדמים ובמערכת מולטימדיה משודרגת. היא מציעה חווית נסיעה מעולה, תוך שמירה על צריכת דלק מועטה. ביטוח לפיג'ו 308 יהיה משתנה בהתאם לדרישות הנהג ולאופציות הביטוח שהוא בוחר.

הפיג'ו 508, שהושקה לראשונה בשנת 2021, היא סלון מרובע הפינות המתמקד בנוחות ובמראה. הרכב מאפשר לנהג לבחור מתוך מגוון תצורות מנוע, כולל תצורות חשמליות והייברידיות. בהתאם לתצורה שנבחרה, עלות הביטוח לפיג'ו 508 יכולה להשתנות.

בשני הדגמים, הפיג'ו 308 והפיג'ו 508, מומלץ לבחון את אופציות הביטוח השונות לפני הרכישה. משתמשים בכלים מקוונים, כמו המחשבון של משרד האוצר, יכולים לעזור לנהגים למצוא את התעריף הנמוך ביותר שמתאים לדרישותיהם.

ביטוח לרכב פיג'ו 2008

הפיג'ו 2008 היא SUV קומפקטית המציעה עיצוב אטרקטיבי, תא נוסעים מרווח ומאובזר, ומערכת היגוי מתקדמת. הרכב מגיע במספר גרסאות שונות, כאשר כל אחת מהן מציעה נפח מנוע ותכונות אבזור שונות. פוליסת ביטוח פיג'ו 2008 עשויה להשתנות בהתאם לגרסה שנבחרה.

ביטוח לרכב פיג'ו 3008

הפיג'ו 3008 היא SUV מרווחת המציעה מגוון רחב של תכונות אבזור מתקדמות, כולל מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת היגוי חדישה ועיצוב מרהיב. פוליסת ביטוח פיג'ו 3008 יכולה להשתנות בהתאם למגוון התכונות והאבזור שהמכונית מציעה.

ביטוח לרכב פיג'ו 5008

הפיג'ו 5008 היא SUV משפחתית מרווחת המציעה מקום לשבעה נוסעים. המכונית מציעה מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור יוקרתי, ועיצוב מרשים. פוליסת ביטוח פיג'ו 5008 יכולה להיות גבוהה בהתאם למגוון האבזור והתכונות שהמכונית מציעה.

ביטוח לרכב פיג'ו 108

הפיג'ו 108 היא רכב מיני שהוא ממשך של דגם ה-107. הרכב מציע מנוע 1 ליטר ומשלב את הנוחות של עיצוב רענן וצעיר עם בטיחות מרשימה וחווית נהיגה נעימה. הרכב מתאים במיוחד לקהל הצעיר, המחפש רכב עירוני המתאים לחיי העיר הסואנים. ביטוח פיג'ו 108 הוא ביטוח נפוץ שניתן למצוא ברוב הסוכנויות.

ביטוח לרכב פיג'ו 208

הפיג'ו 208 היא הממשך הדינאמי של ה-207 הפופולארי, המציע חווית נהיגה מהנה ומרווחת בכל תנאי הדרך. הרכב ממשיך את העיצוב הצעיר והספורטיבי, ומגיע בחמישה דגמים שונים, כל אחד עם נפח מנוע ותיבת הילוכים משונה. פיג'ו 208 מצוידת במערכות בקרה מתקדמות, וישנם הבדלים בעלויות הביטוח שלה בהשוואה לדגמים אחרים.

ביטוח לרכב פיג'ו 408

הפיג'ו 408 היא רכב המשפחה של פיג'ו, המציעה חווית נהיגה מרווחת ומענגת. היא מגיעה בשלושה דגמים שונים, כולם עם מנוע 1.6 ליטר ואפשרויות שונות לתיבת הילוכים. פיג'ו 408 מציעה אבזור מתקדם, מערכות בטיחות מובחרות כמו ABS ו-ESP, ואפשרות לרכוש פוליסת ביטוח אצל רוב הסוכנויות.

ביטוח לרכב פיג'ו 608

הפיג'ו 608 היא רכב המנהלים היוקרתי של פיג'ו. היא מציעה תא נוסעים מרווח, אבזור מתקדם, מערכת אקלים מתקדמת, ומערכות בטיחות מרשימות. בהינתן היוקרה של הרכב, עלויות פוליסת ביטוח פיג'ו 608 עשויות להיות גבוהות יותר, ומומלץ לבצע בדיקת שוק לפני רכישת פוליסה.

ביטוח לרכב פיג'ו 206

פיג'ו 206 היא רכב קומפקטי מבית פיג'ו שנחשב לאחד הדגמים הפופולאריים ביותר של היצרנית. עם נוחות נהיגה מצויינת ועיצוב מודרני, הרכב הזה היה חלק מאוד משמעותי בהיסטוריה של פיג'ו. פיג'ו 206 מוצעת במספר גרסאות שונות, כולל גרסאות ספורט ושדרוגים אחרים. ביטוח פיג'ו 206 הוא פופולרי ונמצא ברוב החברות המבטחות. מומלץ להשוות מחירים ותנאים של פוליסות הביטוח לפני רכישה, כדי להבטיח שהם מתאימים לצרכים ולתקציב שלך.

Scroll to Top