ביטוח לרכב וויה פרי (Voyah Free)

ביטוח לרכב וויה פרי (Voyah Free) (2)

וויה פרי – המכונית החשמלית היוקרתית החדשה מסין

וויה פרי היא מכונית חשמלית חדשה בקטגוריית הפרימיום, המיוצרת על ידי חברת הרכב הסינית דונגפנג תחת המותג וויה. המכונית מציעה חוויית נהיגה יוקרתית ומתקדמת עם טכנולוגיות חדשניות ואיבזור עשיר.

ביצועים וטווח נסיעה

וויה פרי מצוידת בשני מנועים חשמליים המספקים הספק כולל של 489 כוח סוס. היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות בלבד ומגיעה למהירות מרבית של 200 קמ"ש.
הסוללה בגודל 106 קוט"ש מספקת טווח נסיעה של עד 500 ק"מ על פי המפרט. בניסוי שנערך, המכונית הצליחה לנסוע 415 ק"מ בפועל עם טעינה אחת – נתון מרשים למכונית בגודל ובמשקל הזה.

עיצוב ואיבזור פנים

עיצוב החוץ של וויה פרי נעשה בשיתוף עם אולפני העיצוב האיטלקיים פינינפארינה. העיצוב האלגנטי והדינאמי מושך מבטים ומעניק למכונית מראה יוקרתי.
גם עיצוב פנים הרכב מיוחד ואיכותי, עם חומרים יוקרתיים, גימור מעולה וטכנולוגיות מתקדמות. בולטים במיוחד שלושת הצגים הגדולים לאורך הדשבורד והאפשרות לשנות את גובה הדשבורד באופן חשמלי.

טכנולוגיה ומערכות עזר מתקדמות

וויה פרי כוללת טכנולוגיות ומערכות בטיחות חדישות, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי רכב ב"שטח מת", מערכות למניעת סטייה מנתיב ועוד. ישנן גם מצלמות 360 מעלות ומערכת ראיית לילה התורמות לבטיחות ולנוחות.

מחיר וזמינות בישראל

מחירה של וויה פרי בישראל הוא כ-400,000 ש"ח. המחיר תחרותי ביחס למתחרים בקטגוריית הפרימיום ממותגים כמו BMW ומרצדס, והיא נותנת ערך טוב יותר עבור הכסף.
נכון להיום המכונית זמינה בכמות מוגבלת בישראל באמצעות יבואן הרכב מטרו מוטורס. ייתכן ובהמשך הזמינות תגדל.

ביטוח לוויה פרי

ביטוח חובה

רוכשי וויה פרי חייבים לרכוש עבור הרכב ביטוח חובה, שמכסה פציעות גוף שיכולות להיגרם לנהגים, נוסעים והולכי רגל במקרה של תאונה. זהו ביטוח המינימום שנדרש על פי החוק.

ביטוח מקיף מומלץ

מומלץ להוסיף לוויה פרי גם ביטוח מקיף, שנותן כיסוי נרחב הרבה יותר ומכסה את המבוטח מפני נזקי רכוש לרכב, גניבה, נזקי טבע, תאונות ועוד. כמו כן יש כיסוי להוצאות משפטיות.
הפרמיה עבור ביטוח מקיף לוויה פרי תהיה כמובן יקרה יותר מרכב ממוצע בשל הערך הגבוה של הרכב. אבל הכיסוי שמתקבל שווה את המחיר.

ביטוח צד ג'

אופציה נוספת שוויה לשקול היא ביטוח צד ג' מורחב שמכסה נזק שייגרם לצד שלישי. זה יבטיח כיסוי הולם במקרה שוויה פרי תגרום לנזק כלשהו לרכב אחר או לרכוש.

וויה פרי – חוויית נהיגה חשמלית יוקרתית מהמזרח

אחרי שכבשה את שווקי המערב, התעשייה הסינית ממשיכה להפתיע ולייצר מוצרים איכותיים שעולים בקנה אחד עם הטעם האירופאי. היצרן הסיני דונגפנג משיק תחת המותג וויה את הדגם החשמלי החדיש פרי, שמציע חוויית נהיגה יוקרתית מעוררת השראה הראויה למתחרים מבתי היוקרה המובילים.

עיצוב חיצוני מרשים המושך מבטים

בניגוד לעיצובים השמרניים שאפיינו רכבים סינים בעבר, הופעתה החיצונית של וויה פרי היא עיצובית ואמיצה. קווים חדים וזורמים יחד עם פנסים שטוחים מקנים לה מראה ספורטיבי מרשים המושך מבטים ברחוב. תאורת ה-LED המתקדמת שלה מעצימה את המראה הדינאמי.
גם מבפנים וויה פרי מרשימה לא פחות, בזכות שימוש נרחב בעור, עץ ומתכות המעניקים לה אווירה איכותית. שלושת הצגים הענקיים לכל אורך הדשבורד מוסיפים לחדשנות ולתחושת העתידניות.

ביצועים חשמליים הגוברים על מתחריהם

ההנעה החשמלית ההיברידית של וויה פרי כוללת שני מנועי חשמל עם הספק מצטבר של לא פחות מ-489 כ"ס. כוח המנועים מאפשר תאוצה מהירה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-5 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש.
עם סוללה בקיבולת של 106 קוט"ש הרכב מציע טווח נסיעה חשמלי של עד 500 ק"מ, מרשים גם ביחס למתחרים מבוססים יותר כמו ב.מ.וו. למרות גודלה ומשקלה הרכב מציעה יעילות אנרגטית מכובדת.

בטיחות ואבזור ברמה בינלאומית

וויה פרי מציעה טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הבטיחות ומערכות העזר לנהג שעולות בקנה אחד עם התקנים האירופיים. בלימה אוטומטית בשעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירת נתיב וזיהוי הולכי רגל הם רק חלק ממערך הבטיחות המקיף שלה.
גם בתחום האבזור ואיכות החיים בנסיעה היא מפנקת כראוי לרכב יוקרה, עם מושבי עור מעולים, מערכת שמע משובחת, אפשרויות עיסוי ואוורור במושבים ועוד שלל מערכות בידור ונוחות מתקדמות.

תוכן עניינים

Scroll to Top